YCLIENTS Ügyfélszolgálat

  • Összes tevékenység 354
  • Utolsó aktivitás
  • Ettől fogva tag:
  • Követés 0 felhasználó
  • Követők száma: 0 felhasználó
  • Szavazatok 0
  • Előfizetések 174

Tevékenység áttekintő

Utolsó aktivitás YCLIENTS Ügyfélszolgálat által
  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    A YCLIENTS és az MCN Telecom integrációjának konfigurálása

    YCLIENTS integráció leírása Az  MCNtelecom Virtuális alközpontja és a YCLIENTS integrálása lehetővé teszi, hogy hatékonyabban lehessen kommunikálni az ügyfelekkel, igénybe tudja venni a hívásirányí...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Új termékkategória hozzáadása és szerkesztése

    Kategória – olyan termékcsoport, ami hasonló összetétellel rendelkezik. Például, az ESTEL kategóriába kerül minden, az ESTEL forgalmazó által gyártott termék. A Sampon kategóriába minden sampon, ...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Raktár készletek

      Mi ez és miért van rá szükség? A raktér készletek mutató  megtekinthetőek a Raktár - Raktár készletek menüpontban. Az elemzés különböző formákban készíthető el annak függvényében, pontosan m...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Leltár

    A leltározás segít kézben tartani az aktuális termékértékesítéseket és felhasznált alapanyagok jóváírását, valamint segít kiszűrni az esetleges eltéréseket. Leltár létrehozása A leltár megkezd...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Termékek beszerzési ára a raktárban

    A termékek beszerzési árának kiszámítási algoritmusát a raktárban állíthatod be. A termék önköltségének értékét veheted a termékbeállítások közül, vagy a legutolsó készletfeltöltésből, vagy akár ...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Technológiai kártya létrehozása és szerkesztése

    Első lépésként lépj a Raktár - Technológiai kártyák menüpontra, majd kattints a Technológiai kártya hozzáadása gombra.  1. Add meg a Technológiai kártya Megnevezését és adj hozzá  Megjegyzést.  ...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Raktár létrehozása és szerkesztése

     Alapértelmezés szerint a YCLIENTS rendszerében két raktár kerül létrehozásra: Felhasznált alapanyagok és Termékek. Raktár hozzáadható, szerkeszthető vagy akár eltávolítható.  Új raktár 1. Lép...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Prémiumok és levonások

    A prémiumok és levonások felszámolása különböző feltételek alapján történhet, melyeket saját magad állíthatsz be. Például, prémium a visszaszerzett vendégek után, a késés nélküli munkáért, a jól ...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Időszakos bérelszámolás

     A YCLIENTS lehetőséget biztosít egy általad meghatározott időszakra vonatkozó időszakos elszámolásra akár külön-külön az egyes szakemberek számára vagy akár egyből az összes szakember számára.  ...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Napi bérelszámolás

      A YCLIENTS lehetőséget biztosít a napi bérelszámolásra, minden egyes szakember számára külön-külön, vagy akár egyidejűleg az összes szakember számára.  Miért van erre szükség? A Munkabérek -...