YCLIENTS Ügyfélszolgálat

  • Összes tevékenység 407
  • Utolsó aktivitás
  • Ettől fogva tag:
  • Követés 0 felhasználó
  • Követők száma: 0 felhasználó
  • Szavazatok 0
  • Előfizetések 202

Tevékenység áttekintő

Utolsó aktivitás YCLIENTS Ügyfélszolgálat által
  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Utalvány értékesítése

    Az utalványok lényegében a többi termékekhez hasonlóan kerülnek értékesítésre: a vendég látogatásakor, vagy a Termék értékesítése típusú raktári művelet révén. Az értékesítés előtt hozzon létre uta...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Utalvány típusok

    A YCLIENTS rendszer 2 típusú térrel rendelkezik: üzletegység és üzletlánc. Az üzletegységek baloldali menüsávja kék színnel van jelölve, az üzletláncok – lilával. Az üzletegységek és üzletláncok el...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Online tanfolyamok szervezése

    A YCLIENTS rendszerben megjelent az online csoportos foglalkozások szervezésének lehetősége a vendégeknek való utasítások és webinár linkek elküldésével. Ahhoz, hogy Ön is kiaknázhassa ezeket a leh...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Miben különbözik a szakemberhez való visszatérő vendég az ismételt látogatásoktól?

    A Látogatottsági mutató, azon vendégeket veszi figyelembe, akik a múltbéli (a mostanit megelőző) időszakban ellátogattak üzletegységükbe, és visszatértek a jelenlegi időszakban is. Emellett a múltb...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Elvesztett vendégek időintervallumának beállítása

    Az elveszett vendégek időintervallumának beállításához, lépjen be az Elemzések – Beállítások menüpontba. Az elveszett vendégek időintervalluma számos mutatónál alkalmazható: Az Elveszett vendégek...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Visszatérő és vissza szerzett vendégek

    Vissza szerzett vendégek A Vissza szerzett vendégek mutató az előző időszakot taglalja és független a megadott időszak vendégveszteségtől. A vendég látogatása lehetett akár 1 héttel/hónappal ezelőt...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Foglaltsági statisztikák

    Az Elemzések – Foglaltság menüben láthatja a szakemberek leterheltségét. Adja meg az Önt érdeklő időszakot és kattintson a Mutasd! gombra. A kimutatás az alábbi adatokra terjed ki: szakember munka...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Áttekintés - Telefon Hívások

    Az Áttekintés – Telefon Hívások menü tartalmazza az adott időszak alatt kivitelezett minden hívás részleteit. Ahhoz, hogy meghallgassa a rögzített hívást, kérjük kattintson a Hivatkozás a bejegyzés...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Szakemberek dinamikája

    Az Elemzések – Dinamika menüben található minden szakember tevékenységének jelentése havi bontásban: milyen szolgáltatások, mekkora mennyiségben és mekkora összegben voltak elvégezve bejegyzések s...

  • YCLIENTS Ügyfélszolgálat létrehozott egy cikket,

    Áttekintés – Adatok módosítása

    Az Áttekintés – Adatok módosítása menüben szerepel minden olyan bejegyzés, pénzügyi és raktári műveletről szóló információ (hozzáadás, szerkesztés, törlés), melyet valamikor végeztek a YCLIENTS ren...