Új felhasználó – felhasználó aki még soha nem került hozzáadásra a YCLIENTS rendszeréhez és még soha nem foglalt időpontot online.
Felhasználó - a vállalkozás szakembere, alkalmazottja, aki hozzáféréssel rendelkezik a YCLIENTS rendszeréhez.
A YCLIENTS felhasználója lehet a vállalkozás bármelyik alkalmazottja, szakembere (tulajdonosa, vezetője, recepciósa, szakembere, könyvelője stb.). A szakember által betöltött funkciótól függően a felhasználóknak különböző szintű hozzáférés adható.
Beállítás és szerkesztés
1. A Beállítások - Felhasználók szakaszban kattints az Új felhasználó gombra.
2. Add meg a felhasználó Nevét és az őt érintő Információkat (főként add meg a beosztást és a munkakörét).
3. Add meg a Telefonszámát és az E-mail címét. Ez lesz a felhasználó egyedi azonosítója.
4. Adj meg Jelszót, erre a rendszerhez való belépésre lesz szükség. Szükség esetén a felhasználó saját maga is módosíthatja jelszavát. Ha kijelölöd a jelölőnégyzetet a felhasználó SMS értesítést kap a jelszó módosításáról.
5. Végezetül ne felejts el a Mentés gombra kapcsolni.
6. Törléshez kattints a Felhasználó eltávolítása gombra.
Ha végeztél a felhasználók hozzáadásával /vagy meghívásával, állítsd be hozzáférési jogosultságukat (a Yclients használatának lehetőségei). A hozzáférési jogosultságok eltérhetnek a felhasználók által betöltött feladatok szerint, rendelkezhetnek hozzáféréssel, vagy jogosultságuk meg lehet tagadva egyes szakaszokhoz és funkciókhoz. A hozzáférési jogosultsági beállítások célja a felhasználó kényelmének és a felhasználás biztonságának biztosítása.
Megjegyzések
0 megjegyzés
Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.